loading...
سایت عکس های جالب
مهدی بازدید : 24 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

یا نور

28 مهرماه سال 91 مهمون مزار شهیدی که سید بزرگواری بودم البته بهمراه خونوادهء عمو بزرگم که بانی رفتن شدن اونجا رهسارشدیم.تو وب قلبی اینجا دربارهء سفرمون نوشته بودم

امسال 26 مهرماه سال 92 یه عصر جمعه دلپذیر ماه دی الحجه دعوتنامه ای دریافت کردم که زیارت زیبایی برای من حقیر رزق معنوی شده بود از سوی خدای مهربون و خوبان عالم .

البته بهمراه "خواهر کوچکم و شوهرشون" و "زن داداش کوچیکم " و  "امیرعلی جون"برادرزادهء گلم" و "زهراخانم" که معرف حضور شما می باشند.

از بدو ورود اول رفتم خدمت مادر و پدر اون شهید دفاع مقدس بعد کمی دردودل و فاتحه رفتم زیارتگاه بقعه متبرکه در ضلع جنوب شرقی مزار اون شهید وقتی این دفعه قشنگ شجره نامه و مختصری از این بزرگوار خوندم خیلی بیشتر نسبت به گذشته بهشون ارادت پیدا کردم دو خط آخر نوشته بود: وحوش در مقابل این بزرگوار سرتعظیم فرود می آوردند و رام بودند و زنجیرها و قولها از دست و پایشان گسسته می شد.البته ایشون دردوره صفوی زندگی میکردند.

با خودم گفتم :چقدر ایشون همچون نیاکان و اجداد طیبه شون هستن.

و کلی از جانب همه نائب الزیاره شدم قبل نماز زیارتی و حاجات برای همه و خودم دور نمیدونم چندم زیارتم چشام "صلوات خاصه امام رضا"ع" رو دید فقط بگم که زیارت اونجا هم انگار هدیه ای از سوی مولامون بود لبخند برلبان جاری شد و به مولامون گفتم : ممنونم و سپس با همون دل شاد صلوات رو زمزمه کردم..."الهی شکر فراوان و " چه زیارتی شد این زیارت خدای مهربون می داند و بس.

و چقدر از این رزقهای معنویت خدایا کیف کردم ...رزقهای معنوی زیبایی این روزا نصیب من گنهکار رو سیه میشه شاید شاید...باز نمیدانم چه سری ست اما الحمدلله رب العالمین و شکرا لله  فراوان و باز خواهان بیشتر این زیارت خوشگلا..."ان شاء الله"

بعد نماز زیارت و حاجت خانمی تقریبا 50 و خورده ای سن کنارم نشست و کلی برایم از دردهایش گفت شاید بعدها مطلبی نوشتم چون جای بسی درنگ داشت دردودلای این بانو...البته همشهری دراومدیم و شماره هامون رو ردوبدل کردیم...

بعد باهم رفتیم زیارت اون شهید بزرگوار و سپس نماز مغرب دوباره برگشتم مزار اون نواده عظیم الشان امام موسی کاظم"ع" خوندم و بعدش راه افتادیم سمت خونه...

خدای مهربونم بسیار شاکرم و همچنان و بیصبرانه باز منتظر چنین رزقهای زیبا...

مولای مهربونم دیروز مدام می گفتم : همه جا عطر خوش یار می آید و نشان از کوی یار دیده میشود .

لطفا زیارت نزدیک شما هم بزودی نصیب همگی مون بنما."الهی آمین"

التماس دعا جهت تعجیل در ظهور مولامون

+راستی نائب الزیاره خیلی ها شدما


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 263
  • بازدید کلی : 6,230