loading...
سایت عکس های جالب
مهدی بازدید : 59 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

روایت است که خداوند تبارک و تعالی به موسی(علی نبینا و آله و علیه السلام) فرمود: «آیا برای من(فقط) عملی را انجام داده ای؟» عرضه داشت: «نماز خواندم و روزه گرفتم و صدقه دادم و تو را یاد کردم».

خداوند فرمود: «و امّا نماز، برای تو برهان و روزه برای تو سپر و صدقه، سایه و ذکر، نور است؛ پس چه عملی را برای من انجام داده ای؟» موسی عرضه داشت: «مرا بر عملی که برای توست راهنمایی کن»؛ خداوند متعال فرمود: «ای موسی! آیا دوست داشته ای برای من دوستی را و آیا به خاطر من(فقط) دشمن داشته ای دشمنی را؟» حضرت موسی علیه السلام دانست که بهترین اعمال(الحبّ فی الله و البغض فی الله) می باشد.

میان عاشق و معشوق رمزیست                  چه داند آنکه اشتر می چراند


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 6,068