loading...
سایت عکس های جالب

مهدی بازدید : 36 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
تابناک من بشد دوش از بر من! آه!

دیگر در جهان می برم آن رشته ها که بود بافیده ز پهنای امید مانده روشن

دیگرم نرگس نخواهد-آنچنان که بود خنده ناک- خندد

روی مانندان گلشن.

من به زیر این درختت خشک انجیر،

که به شاخی عنکبوت منزوی را تار بسته

می نشینم آنقدر روزان شکسته

که بخشکد بر تن من پوست،

ای که در خلوت سرای شاعری سرگشته داری جا

کوله بار شعرهایم را بیاور تا به زیر سر نهاده

- روی زیر آسمان و پای دورم از دیاران-

از غم من گر بکاهد یا نکاهد

خواب سنگینم رباید آنچنان

که دلم خواهد،

(نیما یوشیج)


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 249
  • بازدید کلی : 6,216