loading...
سایت عکس های جالب
مهدی بازدید : 20 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی تی شرت محرم در فروشگاه تی شرت با قیمتی مناسب و ساخته شده از الیاف درجه یک برای ایام سوگواری تهیه شده از مرغوب ترین الیاف پارچه ای با ضمانت کیفیت و ثابت ماندن چاپ روی تی شرت!  به دلیل بزرگداشت ایام محرم ما اقدام به عرضه تی شرت های محرم در چندین مدل کرده است که یکی از این مدل ها را می توانید در این مطلب مشاهده نمایید. در صورت تمایل برای خرید تی شرت محرم طرح یا ثارالله روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا سریعا برای شما ارسال و در ماه محرم از آن استفاده نمایید. ..

مشخصات تی شرت

تی شرت محرم (طرح ثارالله)

 

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی …

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


 

قیمت : ۲۶۰۰۰ تومان

مشخصات:
نوع برند محصول: طرح ثارالله
جنس: پارچه فلامنت
سایز بندی: Free Size
نوع چاپ: سیلک صنعتی
وضعیت گارانتی: ضمانت ثبات رنگ-سایز-لطافت پارچه
وضعیت بسته بندی: سلفون کشی
نوع مارک تیشرت خام:Adidas

لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است.
یکی از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند.
بنابراین، سیاه‌پوشی به دلیل رمز و رازی که در این رنگ نهفته است، ‌به عنوان یک رسم طبیعی و سنت منطقی نشان حزن و اندوه دارد و پیروان اهل‌بیت «علیه‌السلام» در این ایام عزاداری، لباس سیاه بر تن می‌کنند؛ زیرا لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت آنان، اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی است.
لباس مشکی در عزاداری امامان نور «علیهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهیدان ـ جسمی تیره، ولی جانی روشن دارد، ظاهر سیاه‌پوش است ولی در باطن سپید و چه خوش گفته است شیخ محمود شبستری در گلشن راز که:

سیاهی گر بدانی نور ذات است/ به تاریکی درون، آب حیات است
چه گویم که هست این نکته باریک / شب روشن میان روز تاریک

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۲۶۰۰۰ تومان


منبع : تی شرت محرم

مهدی بازدید : 17 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ec/Anti-US_Tehran.jpg


مقامات آمریکا با چه زبانی بگویند که قابل اعتماد نیستند؟! (خبر ویژه)

مرور اظهارات 3 مقام آمریکایی پس از گفت‌وگوی تلفنی دکتر روحانی با باراک اوباما نشان می‌دهد خوش‌بینی نسبت به آمریکا و تغییر رویکرد آن هیچ بهره‌ای از واقعیت نبرده است.
اوباما دوشنبه‌شب در دیدار با نتانیاهو به خلق‌وخوی استکباری خود برگشت و گفت؛ در رابطه با ایران همه گزینه‌ها روی میز است و ما هیچ‌ گزینه‌ای از جمله گزینه نظامی را حذف نخواهیم کرد.
او همچنین گفته این تحریم‌های اقتصادی بود که باعث تغییر لحن ایران شده اما روحانی باید سخنان آشتی‌جویانه خود را با اقدامات عملی همراه کند.
بی‌بی‌سی در واکنش به اظهارات جدید اوباما نوشت: این اظهارات پس از آن صورت می‌گیرد که روسای جمهور ایران و آمریکا پس از بیش از سه دهه قطع رابطه با یکدیگر تلفنی صحبت کردند. با انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری خوش‌بینی‌هایی نسبت به حل مشکلات ایران و آمریکا به وجود آمده است.
پیش از اوباما مشاور امنیت ملی وی نیز سخنانی گفت که حاکی از بی‌صداقتی و فریبکاری آمریکا بود. فرید زکریا از شبکه سی‌ان‌ان در مصاحبه با سوزان رایس پرسشی را درباره شفاف نبودن احتمالی سخنان اوباما در مجمع عمومی سازمان ملل مبنی بر احترام آمریکا به حق ایران در دستیابی به انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز و اشاره نکردن او به حق غنی‌سازی اورانیوم مطرح کرد و پرسیده که آیا این بی‌دقتی بوده است؟ اما رایس در این خصوص گفت: عبارات مورد استفاده اوباما بسیار سنجیده بود. آمریکا سخنی درباره حق ایران برای غنی‌سازی نگفته است. ما گفته‌ایم که به عنوان یک عضو ان‌پی‌تی و در صورت عمل کردن ایران به الزامات بین‌المللی‌اش و صرفا پس از اجرای این تعهدات، حق این کشور را همچون هر کشور دیگری، در زمینه استفاده از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز به رسمیت می‌شناسیم. این موضع جدیدی از سوی آمریکا و دیگران نیست.
معنای این سخن این است که ایران حق غنی‌سازی - حق تصریح شده در ان‌پی‌تی - را ندارد!
موضع سوم که نشان می‌دهد آمریکایی‌ها کمترین صداقتی در نشان دادن در باغ سبز ندارند و در واقع وعده سر خرمن می‌دهند، سخنان جان‌کری وزیر خارجه در گفت‌وگو با شبکه سی‌بی‌اس است. او برخلاف خوش‌خیالی‌های اولیه اطمینان داد که به این زودی‌ها تحریم‌های ایران لغو یا کم نخواهد شد.
وی در این مصاحبه گفت: ایران می‌تواند با موافقت فوری با بازرسی (از تاسیسات اتمی) حسن‌نیت و صداقت خود را ثابت کند و تلاش‌های خود برای غنی‌سازی اورانیوم را در سطوح پایین‌تری نگه دارد تا قابلیت استفاده در تسلیحات نظامی را نداشته باشد.
وزیر امور خارجه آمریکا یادآوری کرده است «ایران باید برای اجرای درخواست‌های جامعه بین‌الملل در ارتباط با برنامه‌های اتمی، برنامه‌های اتمی صلح‌آمیز (کشور) قدم‌های سریع، روشن و متقاعده‌کننده‌ای بردارد».
جان‌کری همچنین با اشاره به تحریم‌هایی که آمریکا و دیگر کشورهای غربی علیه ایران اعمال کرده‌اند، گفته است پس از دستیابی به توافقی در مورد صلح‌آمیز بودن برنامه اتمی ایران می‌توان تحریم‌ها را لغو کرد.
وی خاطرنشان کرده است «تا زمانی که روندی کاملا قابل تایید و موثق، مسئولانه و شفاف تدوین نشود تا به موجب آن ایالات متحده از تصمیم و نیت ایران در مورد برنامه اتمی این کشور و چگونگی بهره‌گیری از آن آگاه شود، ما نمی‌توانیم تحریم‌ها را لغو کنیم».
کری با وجود این حرف‌ها ادعا کرد: تلاش‌های دیپلماتیک برای حل و فصل برنامه اتمی ایران می‌تواند دستیابی به توافقی در یک چارچوب زمانی 3 تا 6 ماه که حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران مطرح کرده بود را ممکن کند.
عبارت اخیر کری در تطبیق با بقیه سخنان وی نشانه بارز بی‌صداقتی و دروغگویی و در واقع وعده سر خرمن است. او مدعی است 3 تا 6 ماهه می‌توان پرونده را حل و فصل کرد حال آن که تاسیسات اتمی ایران از سال 2003 تا 2006 به مدت دو سال و نیم در تعلیق بود اما هرگاه سوال می‌شد که تعلیق موقت 3 تا 6 ماهه چه زمانی تمام می‌شود، پاسخ‌های مبهم از سوی غرب داده می‌شد و به تدریج اعلام شد بهترین تضمین عینی، تعلیق دایمی و تعطیلی برنامه هسته‌ای است!
به عبارت دیگر می‌توان پرسید ابهامی را که غرب نتوانسته-نخواسته- در 10 سال با وجود بی‌سابقه‌ترین بازرسی‌ها برطرف کند چگونه می‌تواند ظرف 3 تا 6 ماه برطرف کند؟ مگر آمریکا خواب بوده که بتوان او را بیدار کرد؟ آمریکایی‌ها خود را به خواب زده‌اند وگرنه طبق گزارش صریح 16 نهاد اطلاعاتی این رژیم از سال 2007 به بعد، برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز و غیرنظامی ارزیابی شده است.
آنچه دراین میان جالب توجه است احساس حقارت اوباما در برابر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و سخن گفتن‌ باب طبع وی است و پرسش این است که اگر قرار است اوباما نوچگی صهیونیست‌ها را بکند- چنان که در جریان ملاقات با نتانیاهو نشان داد - چه دلیلی داشت که دکتر روحانی امتیازی بزرگ و غیرقابل تصور از سوی آمریکایی‌ها را به آنها بدهد اما به فاصله چند روز اوباما سر خانه اول نوکری اسرائیل برگردد؟! اوباما در دیدار با نتانیاهو می‌گوید: هم من و هم نخست‌وزیر [نتانیاهو] از همان زمان که من به ریاست‌جمهوری رسیدم، روی این موضوع توافق داشتیم که ضروری است که ایران سلاح هسته‌ای در اختیار نداشته باشد. این موضوع برای امنیت آمریکا مهم است... کاملا مشخص است که تنها حرف زدن کافی نیست. ما باید اقداماتی را شاهد باشیم که به جامعه بین‌الملل اطمینان دهد که آن‌ها ‌[ایران] کاملا به تعهدات خود پایبند بوده و به دنبال سلاح هسته‌ای نیستند.
اوباما در حالی بر نگرانی درباره تسلیحات اتمی تظاهر می‌کند که وی آذرماه سال گذشته کنفرانس خلع‌ سلاح ‌اتمی در خاورمیانه را که قرار بود در هلسینکی فنلاند برگزار شود به خاطر حمایت از رژیم صهیونیستی وتو کرد.
با این اوصاف باید از دولتمردان وزارت امور خارجه پرسید که آیا هنوز هم در ماهیت رژیم آمریکا و موضع او نسبت به ایران خوش‌بینی دارید؟ و آیا منتظرید رئیس‌جمهور بی‌اراده و اختیار آمریکا، صهیونیسم بین‌المللی را قربانی ایران کند؟!

روزنامه کیهان 92/7/10


مهدی بازدید : 20 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
1-حل تمارین صفحه 10 و 11 دفتر گاج

2- حل تمارین صفحه 25 و 26 کتاب کار گاج

3به جای درس هدیه کتاب بخوانیم بیاورید

4-تاریخ پرسیده می شود و کتاب کار تعلیمات اجتماعی را بیباورید

5- کسانی که عکس نیاوردند حتما همراه خود داشته باشند

6- کلیر بوک یا پوشه فعالیت های کلاسی با خود بیاورید


مهدی بازدید : 32 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
1392/7/10 چهارشنبه رئيس مركز مديريت بيماري‌هاي غير واگيردار وزارت بهداشت: سن مصرف سيگار در استان مركزي 21 سال مي باشد رئيس مركز مديريت بيماري‌هاي غير واگيردار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: همچنين در حال حاضر متوسط سن مصرف سيگار در كشور 20 سال است كه اين ميزان در استان مركزي 21 سال مي‌باشد.

به گزارش خبرنگار وب دا مركزي، دكتر كورش اعتماد در حاشيه جلسه كارشناسي افزايش تعداد موارد سرطان در استان مركزي افزود: بر اساس آمار ثبت شده تعداد روزهاي آلوده تهران بيش از 200 روز در سال و روزهاي آلوده در اراك كمتر از 100 روز در سال است.

وي اظهار داشت: مصرف قليان در شهر و در روستاهاي استان مركزي از متوسط كشور شرايط مطلوب‌تري دارد، همچنين در وضعيت مصرف ميوه و سبزيجات نيز متوسط مصرف استان مركزي از متوسط كشوري بهتر است.

رئيس مركز مديريت بيماري‌هاي غير واگيردار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در پايان با اشاره به پيشرو بودن استان مركزي در ثبت آمار مبتلايان به سرطان در كشور بيان كرد: بايد اثرات تاثيرگذار بر سرطان در مشاغل مورد بررسي و دقت بيشتري قرار گيرد، همچنين نيازمند دريافت اطلاعات دقيق از گذشته در زمينه‌هاي بهداشتي و زيست محيطي براي هدف گذاري‌هاي بهتر هستيم.

منبع: روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي اراك


مهدی بازدید : 27 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
جدول/ قیمت سکه و ارز در روز چهارشنبه
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۷
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز چهارشنبه منتشر شد.
 
به گزارش مهر، نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه در بازار یک میلیون و 53 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 45 هزار تومان، نیم سکه 535 هزار تومان، ربع سکه 325 هزار تومان و گرمی 220 هزار تومان اعلام شد.  همچنین نرخ هر گرم طلای زرد 18 عیار در بازار داخلی 105 هزار و 600 تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1368 دلار است.  در همین حال، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش 3 هزار و 160 تومان، هر یورو را 4 هزار و 250 تومان، هر پوند را 5 هزار تومان و هر درهم امارات را 867 تومان اعلام کردند.
جدول قیمت سکه و ارز

 

نوع سکه چهارشنبه - قیمت (تومان)
سکه‌تمام‌طرح‌جدید 1053000
سکه‌تمام‌طرح‌قدیم 1045000
نیم سکه 535000
ربع سکه 325000
1 گرمی 220000
هرگرم‌طلای18عیار 105600
نوع ارز  
دلار آمریکا 3160
یورو 4250
پوند انگلیس 5000
درهم امارات 867

 


مهدی بازدید : 22 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

میلاد تو پــــــــــــیمانم


شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن 


به رنجهای زندگی هم دل بست 


و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست


میلادتو معراج دستهای من است

 

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم 


نازکم روز میلادت مبارک 


   


مهدی بازدید : 30 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

بنمای رخ که باغ و گلستانم آرزوست بگشای لب که قند فراوانم آرزوست
ای آفتاب حسن برون آ دمی ز ابر کان چهره مشعشع تابانم آرزوست
بشنیدم از هوای تو آواز طبل باز باز آمدم که ساعد سلطانم آرزوست
گفتی ز ناز بیش مرنجان مرا برو آن گفتنت که بیش مرنجانم آرزوست
وان دفع گفتنت که برو شه به خانه نیست وان ناز و باز و تندی دربانم آرزوست
در دست هر کی هست ز خوبی قراضه‌هاست آن معدن ملاحت و آن کانم آرزوست
این نان و آب چرخ چو سیل‌ست بی‌وفا من ماهیم نهنگم عمانم آرزوست
یعقوب وار وااسفاها همی‌زنم دیدار خوب یوسف کنعانم آرزوست
والله که شهر بی‌تو مرا حبس می‌شود آوارگی و کوه و بیابانم آرزوست
زین همرهان سست عناصر دلم گرفت شیر خدا و رستم دستانم آرزوست
جانم ملول گشت ز فرعون و ظلم او آن نور روی موسی عمرانم آرزوست
زین خلق پرشکایت گریان شدم ملول آن‌های هوی و نعره مستانم آرزوست
گویاترم ز بلبل اما ز رشک عام مهرست بر دهانم و افغانم آرزوست
دی شیخ با چراغ همی‌گشت گرد شهر کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
گفتند یافت می‌نشود جسته‌ایم ما گفت آن که یافت می‌نشود آنم آرزوست
هر چند مفلسم نپذیرم عقیق خرد کان عقیق نادر ارزانم آرزوست
پنهان ز دیده‌ها و همه دیده‌ها از اوست آن آشکار صنعت پنهانم آرزوست
خود کار من گذشت ز هر آرزو و آز از کان و از مکان پی ارکانم آرزوست
گوشم شنید قصه ایمان و مست شد کو قسم چشم صورت ایمانم آرزوست
یک دست جام باده و یک دست جعد یار رقصی چنین میانه میدانم آرزوست
می‌گوید آن رباب که مردم ز انتظار دست و کنار و زخمه عثمانم آرزوست
من هم رباب عشقم و عشقم ربابی‌ست وان لطف‌های زخمه رحمانم آرزوست
باقی این غزل را ای مطرب ظریف زین سان همی‌شمار که زین سانم آرزوست
بنمای شمس مفخر تبریز رو ز شرق من هدهدم حضور سلیمانم آرزوست


مهدی بازدید : 29 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

هوالجمیل

جهت شرکت در نمایشگاه خوشنویسی ۴/۸/۹۲

(هنرجوهای عالی و ممتاز و فارغ التحصیلان) ۲ اثر خود  

را تا تاریخ

۲۳/۷/۹۲ به دفتر انجمن خوشنویسان تحویل دهید/      

با تشکر

امور فرهنگی انجمن خوشنویسان کازرون


مهدی بازدید : 24 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

ببخش که هی بهت بد میکردم و تو بهم محبت میکردی

من اذیتت میکردم و  اما تو باز منو عاشق ترم میکردی

ببخش که هر روز بغل میکنم مو می بوسم عکساتو

به خدا هنوزم بعضی وقتها دلم بدجوری میکنه هواتو


مهدی بازدید : 23 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
متقاضيان ميتوانند جهت ثبت نام اينترنتي در دومين سمينار روابط عمومي هاي استان خوزستان به    سايت  www.arman-khz.ir  مراجعه نمايند و يا با شماره تلفنهاي  ۴۴۶۱۱۸۰  و ۳۳۶۱۹۸۰  تماس حاصل فرمايند.

 جهت دریافت فرم ثبت نام - اطلاعات بیشتر و شرایط خاص دانشجویان و رسانه ها روی آیکن زیر کلیک نمائید.

دانلود فرمهاي ثبت نام و جزئيات دومين سمينار روابط عمومي هاي خوزستان

لینک مستقیم        http://persiandrive.com/776624

http://uploadboy.com/jogbw3fkgjyx.html


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 6,058