loading...
سایت عکس های جالب
مهدی بازدید : 19 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

11 مهر ماه 1392 كتاب « عطر شهيد » اثر سرگي وريووكين كه به بررسي فرهنگ، هنر و تمدن ايران زمين پرداخته است ، شامگاه روز سه شنبه نهم مهرماه1392،با حضور سيد حسين طاطبايي سرپرست رايزني فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در روسيه، در كتابفروشي بزرگ بوكوايد ( Bookvayed ) شهر سنت پترزبورگ رونمايي گرديد. دراين مراسم نويسنده كتاب « عطر شهيد » ، در سخناني به تفصيل به شرح سفر خود به ايران ، يافته هاي خود از مناسبات اجتماعي ، ارزش هاي فرهنگي و .... مردم ايران پرداخت . وي در فرازي از سخنان خود گفت : شايد شما متاثر از تبليغات رسانه هاي غربي تصويري نادرست از وضعيت زنان در ايران داشته باشيد در حالي كه من به چشم خود ديدم در ايران زنان از چه امكانات و آزادي هايي برخوردارند .

 

 

 

 

 

 

 


مهدی بازدید : 18 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)


گروه بنگاه‌ها – انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن در راستای توسعه فرآوری سنگ‌آهن پیشنهادهايي را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه كرد.
به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن، مهرداد اکبریان گفت: هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن ایران پیرو برگزاری جلسه با قائم مقام و همچنین معاونت معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت و با توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های کلی تولید ملی، پیشنهادهاي خود را به منظور توسعه بخش فرآوری سنگ‌آهن به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کرده است.
ريیس هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن ایران تاکید کرد: توسعه بخش فرآوری سنگ‌آهن مستلزم سرمایه‌گذاری کلانی است که ضرورت دارد مسوولان قبل از ورود بخش خصوصی به افزایش ظرفیت‌های موجود، در مورد قیمت فروش شفاف‌سازي کنند، زیرا سرمایه‌گذاری بر اساس قیمت‌های جهانی، نرخ ارز و عدم وجود فاینانس در مقایسه با قیمت‌های خرید فولادسازان داخلی صرفه اقتصادی ندارد.
وی تصریح کرد: در صورت وجود مزیت رقابتی در قیمت، بخش خصوصی قادر به توسعه ظرفیت در بخش فرآوری خواهد بود و انتظار مي‌رود دولت الزامات الحاق به سازمان تجارت جهانی را از هم‌اکنون مدنظر قرار داده و اجرایی کند.
اکبریان با بیان احداث کارخانه‌های تولید کنسانتره توسط بخش خصوصی بر اساس معادن تحت مالکیت اين بخش در استان‌های خراسان رضوی، زنجان، اصفهان و هرمزگان تأکید کرد: انجمن، مطالعات زنجیره ارزش افزوده سنگ‌آهن را تکمیل و به مسوولان ارائه داده است و توقع داریم در صورت توسعه بخش فرآوری الزامات مزیت رقابتی چه در خصوص قیمت و چه در خصوص بازار مصرف توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد توجه قرار گرفته و تعیین تکلیف شود .
وی همچنین در پاسخ به موضوع عوارض نیز پاسخ داد: پیشنهاد انجمن در جهت افزایش انگیزه برای توسعه بخش فرآوری، روش پلکانی تعرفه صادراتی پس از برقراری الزامات توسعه سرمایه‌گذاری است که انجمن نیز در حال برگزاری جلسات با وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص است، لیکن در وهله اول موضوع کاهش تعرفه صادرات کنسانتره آهن با توجه به مازاد تولید در سال جاری و سال آتی مدنظر قرار گرفته و در این خصوص اقدام نیز شده است.


مهدی بازدید : 22 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
دعای امام عصر(عج) برای علامه مجلسی
درباره ولادت «علامه محمد باقر مجلسی» آورده‏اند:
عالمی بزرگوار از اهل خراسان که با «علامه محمدتقی مجلسی» رفاقت داشت به زیارت عتبات عالیات مشرف شد. وی در اثناء بازگشت از عراق، در خواب دید که: وارد خانه‏ای شد که پیامبر(ص) و دوازده امام معصوم(ع) همگی به ترتیب نشسته‏اند و بعد از امام دوازدهم(عج)،


مهدی بازدید : 11 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 جوان خيلي آرام و متين به مرد نزديک شد و با لحني موأدبانه گفت :ببخشيد آقا! من مي تونم يه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟مرد که اصلا توقع چنين حرفي را نداشت و حسابي جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و ميان بازار و جمعيت، يقه جوان را گرفت و عصباني، طوري که رگ گردنش بيرون زده بود، او را به ديوار کوفت

و . .


مهدی بازدید : 26 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
ای عشق پس از تو نان من آجر نیست///

بی تو دلم از دریغ وحسرت پر نیست////

تو قسمت من نه،....مال مردم بودی////

قربان دلم که مال مردمک خور نیست////


مهدی بازدید : 24 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
بیا به من نگاه کن...

            که آسمان پر ستاره ام...

                           به من که گاه صاف وگاه

                                               به زیر ابر پاره ام....

                                                      بیابه من نگاه کن...

                                                              که آب صاف رودخانه ام..

                                                                    همیشه باشتاب می روم....

                                                                                    پراز صدا ،پراز ترانه ام...

                                                                                                بیا توهم پراز ستاره باش

                                                                                                         پراز صدا پراز ترانه باش..


مهدی بازدید : 19 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

نهاد كتابخانه‌هاي عمومي به منظور ارتقاء مطالعه مفيد، ترويج كتابخواني و معرفي منابع ارزشمند در آبان و آذر ماه اقدام به برگزاري مسابقه جدول كتابشناسي دفاع ماندگار نموده است.

علاقه‌مندان براي شركت در مسابقه مي‌توانند فرم مسابقه و فرم مشخصات فردي را از نزديكترين كتابخانه عمومي محل سكونت دريافت و یا از لینک‌های زیر دانلود کنند.

شرکت‌کنندگان بایستی پس از تكميل، فرم‌ها را تحويل کتابخانه نمايند و يا تصوير آن را به پست الكترونيكmatch@mashadpl.ir ارسال نمايند.

مهلت ارسال فرم‌ها تا 20 آذر 92 مي‌باشد.

24910965825858012936.jpg                             88983391051617527141.jpg

                            دانلود فرم مشخصات                                            دانلود فرم مسابقه



مهدی بازدید : 28 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
اولین بازدید:

روز دوشنبه مورخ 92/7/22، سکشن 8-10 آزمایشگاه عملگر

مکان: پالایشگاه آبادان

از افرادی که قصد دارند برای بازدید در زمان بندی سکشن مقابل حضور یابند تقاضا داریم که از هفته ی قبل از بازدید با آموزش هماهنگی لازم را به عمل آورند


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 6,059